Jamie Sallmén

SAY
 

Ett otroligt viktigt budskap som jag mer än gärna delar med mig av! Denna har gått på REPEAT sedan jag upptäckte den i veckan och som även har fått starta denna soliga lördagen. En fin själ som har använt sig av sin begåvning till stor nytta - det gillar jag. Hejja dig!! Finns även på Spotify.

 
 
ISA

hoppas du haft en grymt lärorik och fin vecka tjejen! ville bara säga att jag skrev ett inlägg i torsdag (tror jag heh) där jag delade vidare din kommentar. Men länkade o så så jag snodde inte dina kloka ord! haha Kram!

Svar: Den har varitsuper!! Tack snälla. Men gulle dig!! Jag var inne och läste och blev varm i hela hjärtat!! <3 TACK! Ta till dig dem orden när det är tufft. Stanna upp och njut. Livet är underbart! Puss & Kram
Jamie Sallmén

Emma Hiltunen

såååååå bra låt...... <3 <3 <3 <3 <3

Svar: Verkligen!! Soundtracket av veckan!! <3 :)
Jamie Sallmén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress